[Pardus-kullanicilari] 3B desteği var fakat görüntü monitöre oturmuyor

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
18 Tem 2009 Cmt 22:11:06 EEST

Arkadaşım
Philips 17 inç  107 E& VGA monitörü LCD monitör almadan önce kullandım
ekranın alt ve kenarlarında oluşan siyah boşlukları sistemden değil
monitörün üzerinde genişlik yükseklik (Horizental/vertikal)  ayarları ile
ekran görüntüsünüa sağa sola ve yukarı aşağı büyüterek çözerek kullandığımı
hatırlıyorum. Bu ayarları monitörün üzerinden yaptıktan sonra Pardus u her
açtığınızda o siyahlıkları göremezsiniz.Kolay gelsin