[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009'da grafik belgeleri ön izleme sorunsali...

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
17 Tem 2009 Cum 08:56:10 EEST

16 Temmuz 2009 Perşembe günü (saat 23:45:59) Omer Ozen şunları yazmıştı:
> 2009'da bu olanağı bulamıyorum. Dolphin görüntüsü ekranda gereksiz biçimde
> çok yer kapladığından, onun yerine Konqueror'ı kullanıyorum.
>
> Bir çözümü var mı, yoksa bu da kararlı sürümle mi yerine gelecek?

Dolphin'de Menüde> Ayarlar> Dolphin Uygulamasını Yapılandır> Görünüm Kipleri> İpuçlarını göster
seçerseniz, fare işaretçisi ile Resimlerin ve tüm dosyaların üzerine geldiğinizde ön izlemesini
görebilirsiniz.
Ayrıca Dolphin panellerini kapatarak da yer açabilirsiniz.

--
Kubilay KOCABALKAN

DOĞANLAR UPS - TESCOM UPS
AKDENİZ BÖLGESİ ÇÖZÜM ORTAĞI