[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009'da grafik belgeleri ön izleme sorunsali...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
17 Tem 2009 Cum 02:08:44 EEST

Emre Bey,

Onu denedim, ancak istediğim o değil. 2008''deki dosya yönetimine alışmıştık. Bu arada Dolphin'de ekranın sağında beliren içerik bölümünü iptal etmeyi öğrendim.

Yalnız yine bu arada, 2008'de bulunan aynı dizin içinde oklar yardımıyla bir fotoğraftan diğerine geçme seçeneği 2009'da ortadan kalkmış göründüğü kadarıyla.

Teşekkürler.

Ömer Özen