[Pardus-kullanicilari] X oturumunu yeniden başlatmak

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
15 Tem 2009 Çar 17:34:55 EEST

Merhaba,

15 Temmuz 2009 16:23 tarihinde Talha Yalta <talhayalta at gmail.com> yazdı:

> LCD monitörün çözünürlüğü 1024x768. Daha bu sabah güncelledim sistemi.
> Nvidia'nın kapalı kaynak sürücüsü de yüklü. Bir yorum ya da öneriniz
> var mı?

ge force go 7300 ekran kartıyla da masaüstü efektlerini çalıştıramıyorum.
aynen dediğiniz gibi
xrender ile çok kötü de olsa bir şeyler oluyor ama ben en son yaptığım
değişikliği geri almak
için .kde4 dizinini uçurmak zorunda kalmıştım. nihai sürüm çıkmadan testleri
yapıp hataları
bildireyim diyorum kaç gündür işlerden fırsat bulamadım. şimdi siz de böyle
yazınca sanki
geforce 7000 serisinde nvidia-current sürücüsünün sorunları varmış izlenimi
oluştu bende.

2008 serisindeki xorg ile efektler kde4 te sorunsuz çalışıyor bu arada...