[Pardus-kullanicilari] 2009 rc2 3b desteği sorunu

Talha Yalta talhayalta at gmail.com
13 Tem 2009 Pzt 14:03:41 EEST

Pardus 2009 rc2'yi kurdum ancak 3b desteği ile ilgili sorunum var:
Ekran kartım Nvidia GeForce Go 7300. Nvidia-current sürücü paketlerini
kurup aktifleştirdim. Başta herşey düzgün gibi görünse de çok geçmeden
2 sorun ortaya çıkıyor:
1)- Chromium oyununu başlattığımda son derece düzgün ve yüksek bir
yenileme oranı ile çalışsa da, tam ekranı seçince oyun kapanıyor ve
masaüstü 800x600 çözünürlüğe düşüyor.
2)- Masaüstü efektlerini etkinleştirmeye çalışınca, "verilen
yapılandırma seçenekleri ile masaüstü efektleri etkinleştirilemedi..."
şeklinde bir hata iletisi geliyor. Küp, sallanan pencereler vs.
hiçbiri çalışmıyor.
Konsoldan glxinfo komutunu girince ise
name of display:  : 0.0
display:  :0  screen  0
direct rendering: Yes
çıktısını alıyorum.

Bu konuda yardım edebilirseniz sevinirim.
Bir de Pardus'un kurulum ve açılıştaki yeni renk teması çok çok güzel
olmuş ancak kurulum sonrası panelin rengi mavi ve duvar kağıtları
arasında da açılışta görülen o "lal" rengi yuvarlaklar bulunmuyor.
Onun yerine aynı ancak yine mavi renk "air" duvar kağıdı var. Acaba
tamamen uyumlu, lal rengi bir masaüstü kararlı sürüm ile mi mümkün
olacak?

Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Talha Yalta

--
"Remember not only to say the right thing in the right place, but far
more difficult still, to leave unsaid the wrong thing at the tempting