[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009 güncellemede sorun

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
13 Tem 2009 Pzt 13:04:06 EEST

Merhaba,

13 Temmuz 2009 12:38 tarihinde Özgen Gülmen <Ozgen.gulmen at bafayag.com>yazdı:

> Merhaba arkadaşlar,
>
> Cumartesi günü güncelleme sırasında bir sorun meydna geldi. Daha sonra
> güncelleme yapmak istediğimde Pisi takılıp kalıyor. Aşağıdaki çıktılar
> yardımcı olabilir mi, bilmiyorum. İlginizi bekliyorum.

Dün bende benzer bir sorun oldu. ön belleği temizleyip bir paket kurun
ardından tekrar pisi up yapınca düzelmesi gerekir..

olmazsa /var/lib/pisi/package/cursor-theme-oxygen-black-4.2.4-69 klasörünü
bir yere taşıyın. o dizinden silin.
ama dediğim gibi başka bir paket kumadan benim pisi kafasını toparlayamadı.
ardından bende hata veren paketin dizinini sildim.
paket daha önce hiç kurulmamış gibi sıfırdan kuruldu...