[Pardus-kullanicilari] Bluetoot problemi

Ayhan Hüner ahuner at isipan.com.tr
9 Tem 2009 Per 14:04:32 EEST

Merhabalar;

Bluetooth fare kullanıyorum. Bütün ayarları yaptım. Şu an aktif ve
kullanabiliyorum.
Fakat sorunum şu pardusu kapattım. Yeniden başlattığımda bluetooth fare
etkin olmuyor.
( Görev yöneticisinde ikonu gözükmüyor. Ama çalışan süreçlere
baktığınızda bluez ve kbluetooth4
çalıştıkları görülüyor. )

Pardusu defalarca yeniden tekrar başlatsam bile olmuyor. Fakat yeniden
başlatırken önce windows tarfını başlatıp normal windows
açılışı yapıp windows u kapatıp, Pardus açılışı yapınca herşey
düzeliyor. Görev yöneticisinde blueetooth ikonu çıkıyor ve farede çalışıyor.

Bu sorunu windows tarafına girip çıkmadan nasıl aşabilirim.

Selamlar,
Ayhan.