[Pardus-kullanicilari] desktop dizin koruması

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
8 Tem 2009 Çar 14:32:26 EEST

On Wednesday 08 July 2009 11:45:20 Koray Ozdemir wrote:
> İşin daha da kötüsü çöpü boşaltmış olduktan sonra haberim olması. O kadar
> belgeyi testdisk ile geri getirebiliyorum ama bu hem çok zahmetli hemde çok
> riskli olmaya başladı. Bu Desktop dizinini bir şekilde silinmesini
> engelleyebilmem için önerisi olan varmı acaba ? Birde Pardus 2008
> kullanıyorum .

Şu an KDE4 kullandığım için tam yardımcı olamayacağım; fakat bir şekilde
/usr/kde/3.5/share/config altındaki bir yapılandırma dosyasını değiştirerek
(yoksa ekleyerek) Desktop dizininin "~/.desktop" gibi gizli bir dizin olmasını
sağlayabilirsiniz. Engelleme sayılmaz; ama en azından göremedikleri için
silinme ihtimali daha az.