[Pardus-kullanicilari] Pardus ve öneriler... Bugün öneri günüm :)

Akın Ömeroğlu akin at omeroglu.net
7 Tem 2009 Sal 23:11:10 EEST

07 Temmuz 2009 Salı günü (saat 22:54:42) yahya koc şunları yazmıştı:

Selamlar,

Ali Bey yerine ben cevap vereyim de bu konu pek uzamasın. Kullanıcı e-posta
listesine bir konu hakkında içinde bu kadar kesinlik içeren bir cümle içeren
bir şey yazıyorsanız bu konuda iyi bilgi sahibi olmanız gerekir. Ali Bey
sadece bu gerekliliği biraz da iğneleyici bir dille anlatmış.

> Sorun şu ki son kullanıcı liste arşivlerine bakmaz. Son kullanıcının ilk
> bakacagı yer web siteleridir. Bunun için ozgurlukicin.com örnegini verdim
> ve yabancı kullanıcılar içinde aynı destegin verilmesi gerektiginden
> bahsettim.

Gerek ben gerekse Ali Bey, özgürlükiçin.com'un genel yöneticileri olarak
elimizden gelen desteği vermeye çalışıyoruz bize ulaşan yabancı kullanıcılara.
İleride bu çabalar daha da organize olursa ne mutlu bize =)

--
Akın Ömeroğlu