[Pardus-kullanicilari] Pardus ve öneriler... Bugün öneri günüm :)

yahya koc yhykoc at gmail.com
7 Tem 2009 Sal 22:54:42 EEST

2009/7/7 Ali Işıngör <isingor at gmail.com>

> Bu arada geliştirici listemize bakmanızı salık veririm.

Ali Bey,

Sorun şu ki son kullanıcı liste arşivlerine bakmaz. Son kullanıcının ilk
bakacagı yer web siteleridir. Bunun için ozgurlukicin.com örnegini verdim ve
yabancı kullanıcılar içinde aynı destegin verilmesi gerektiginden bahsettim.
Özellikle de Pardus'un ana vatanından, Pardus'a dünya çapında destek verme
iddiasında olan bir siteye erişeme gibi ironi bir durum uzun süredir
mevcutken.

Açıkcası polemige girme yerine, bu konuda neler yapılıyor ya da bundan sonra
neler yapılabileceği konusunda bir şey duymak iyi olurdu. Çünkü ana fikir
yabancı geliştiriciler degil, başta ingilizce bilen yabancı kullanıcılar
idi.