[Pardus-kullanicilari] Kararan masaüstü ve kaybolan panel

ersay car ersaycar at gmail.com
5 Tem 2009 Paz 22:25:38 EEST

Deniz Ege Tunçay wrote On 03-07-2009 11:24:
> Paketi kurmamıza karşın aynı sorun Ali beyin bilgisayarında devam ediyor.

Hata açıp kdebase-workspace paketine atayıp,

hatanın tekrarlandığı bir açılıştan sonra kullanıcı dizinindeki
.xsession-errors dosyasını ekler misiniz?

--
Ozan Çağlayan

ah arkadaslar ah bir bilen olsa da yardim etse bugun pardus rc kurdum
maalesef sonuc husran yine ekranim kapkara isiga giden yolda isiksiz kaldim
gene bir tek bana mi oluyor bu sorun su anda kubuntu var vallahi perfect
calisiyor bir kez sorun cikarmaz mi ya yok vallahi rica ediyorum yardim ci
olsun birisi... VALLAHI SIKILDIM KURUP KALDIRMAKTAN .