[Pardus-kullanicilari] ekran rengı gıttı ısık gıttı (Onur Küçük)

ersay car ersaycar at gmail.com
5 Tem 2009 Paz 22:17:32 EEST

Arkadaşım
Pardusda ekrana sağ tıkla komut çalıştır a    kdesu kwrite
/boot/grub/grub.conf yaz ve enterle sorduğu yönetici parolandan sonra açılan
grub.conf dosyasında Pardus grub unun altına bir satı boşluk bırakarak
title Windows (ntfs)
rootnoverify (hd0,0)
makeactive
chainloader +1
 ilave et ve kaydet çık bilgisayarınızı tekrar başlattığınızda her iki
sistemi de başlatabilirsiniz. Tabi bu arada windows un hdd nizin başında
olduğunu var sayıyorum.Kolay gelsin

2 Temmuz 2009 23:09 tarihinde ersay car <ersaycar at gmail.com> yazdı:

>  Kapalı kodlu nvidia sürücülerini mi kullanıyorsunuz ? Kullanmıyorsanız
> onları deneyebilirsiniz. Açıkkodlu sürücüleri kullanıyorsanız (nouveau,
> öntanımlı geliyor) bu sürücüler için bugün bazı değişiklikler yapıldı,
> yarın sabah güncellemeler depoya girmiş olacak.
>
>  Bu arada beklemek istemezseniz kullanıcı adı ve parolanızı girdiğiniz
> yerde (kdm) seçenekler arasında (sağ alt) güvenli kip vb. ayarlar var
> onları kullanabilirsiniz.
>
>  Hangi sürücü ile sorun yaşadığınızı iletirseniz ona göre yardımcı
> olmaya çalışalım. Ayrıca
>
>  dmesg
> [...]

Arkadasim yanlis okudun sanirim ben diyorum ki windows u boot etmekte
problem yok hangi partition da oldugunu da biliyorum sen yanlis anladigin
icin sana bir sozum yok.

diger maillere bakarsaniz eger benim karsilastigim problemlerin aynisi
farkli sekillderde anlatilmis ben ekran giidyor dedigimde diger arkadaslarin
nasil problemi varsa aynisi var. windows u sildim dedim ki pardus windows la
yapamiyor hadi bir deneme yapayim yaptim o da ne gene ayni sey goremiyorum
ki plasma calismiyor masa ustu simsiyah nasil cikti alim hatasiz giriste
bile ayni ONUR BEY.

Neyse simdi kubuntu kurdum hersey cok guzel aksama rc yi indircem yarin
aynisi olursa bilgilendiricem de buna bir cozum sanirim NVIDIA dan
kaynaklaniyor.