[Pardus-kullanicilari] toplu mesajlar hakkında

Taner Taş taner at pardus.org.tr
2 Tem 2009 Per 23:47:26 EEST

Tek bir toplu mesaj almak isterseniz her toplu mesaj için 1 ay beklemek
zorunda kalırsınız. Duruma sebep olan ayarlarla ilgili bir düzenleme
yaptım. Bu daha makul aralıklarla toplu mesaj gönderilmesi için yeterli
gözükse de, yine de önümüzdeki birkaç günlük durumunun nasıl seyir
ettiğini bizlere iletmeniz, makul bir yoğunluk yakalamamız için gayet iyi
olur.

Teşekürler.

Taner Taş