[Pardus-kullanicilari] toplu mesajlar hakkında

Teoman Ozturk teozturk at yahoo.com
2 Tem 2009 Per 17:12:18 EEST

Sayın Pardus Kullanıcıları listesinin editörü,
benim problemim toplu mesajlar hakkında olacaktı, gün içerisinde birden fazla toplu mesaj almaktayım (bazen günde 5-6 tane belki daha fazla), ben zaten tek bir mesaj almak için toplu mesaj seçeneğini seçtiğim halde, gelen toplu mesajlar yağmur gibi. Bu da gelen maillerin doğrudan spam kutusuna gitmesine neden oluyor, bazen takip etmekte zorlanıyorum, tek bir toplu mesajla problemin hallolacağını düşünüyorum,
Saygılarımla