[Pardus-kullanicilari] karnel 2.6.25.20.114-debug

ali ali20031986 at gmail.com
1 Tem 2009 Çar 22:10:41 EEST

teşekkürler ederim kaldırayım o pisi paketini

evet göz ardı edeceğim ancak o pardus irc odasında herkes el ele vermiş
soru sorunca ters ters cevaplıyor ozman hiç sormayalım oraya boşuna yani

Wed, 01 Jul 2009 20:39:48 +0300 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>
şöyle yazmış:

--
Opera e-posta programı: http://www.opera.com/m2/