[Pardus-kullanicilari] karnel 2.6.25.20.114-debug

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
1 Tem 2009 Çar 20:39:48 EEST

On Wed, 01 Jul 2009 17:20:08 +0300
ali <ali20031986 at gmail.com> wrote:

> iyi günler contrib deposunda yeni karneli yükledim ses ve nvidia
> kartımı tanımıyor ne yaptımsa olmadı bunun çözümü varmı.

 contrib deposunda kernel paketi yok, sanırım ana depodan kurdunuz.
Başlıkta yazdığınız paket ise bu paket sorun çözmek için kullanılıyor
ve ses vb. yetenekler için ilgili modüller bu paket için derlenmiyor.
Açılış menüsünden daha önceki kullandığınız seçenek ile sisteminizi
açarsanız bu bahsettiğiniz sorunları yaşamazsınız. Ancak debug paketini
kaldırmanızı, ya da en azından açılış yöneticisi ile açılış
seçeneklerinden çıkarıp kullanmamanızı tavsiye ederim.

>birde şunu belirtmek isterim pardus adlı irc odasındaki kişiler çok
>ukela bunları şikayet edebileceğim bir yer varmı sahipsizmi acaba bu
>oda

 Orası tamamen kontrolümüzde olan ya da 7/24 gözetimimizde olan bir
alan değil, sadece arada bir uğruyoruz, onun dışında çalışmalarımıza
odaklanmış durumdayız. Pardus projesi ile direkt olarak resmi bir
kanal da değil, herkesin girmesine açık bir kanal, böylece sizin gibi
kullanıcılarımız da tanıyıp tanımadığımıza bakılmayarak o kanala
girebiliyor. Sıkıntı yaratanları, kanalda yetkisi olanlar var ise onlara
iletmenizi, o sırada konu ile ilgilenecek birileri olmazsa da malesef
gözardı etmenizi önereceğim.