[Pardus-kullanicilari] internet Wireless'ta yavaş Ethernette olması gereken seviyede?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
1 Tem 2009 Çar 11:17:09 EEST

Bir başka konu ise wireless hızınızın düşüklüğü, modem arayüzünden download
hızları ile ilgili bir düzenleme yaptınız mı? bir başka yaklaşı ise download
bağlantı yaptığınız linkteki yoğunlu dolayısı ile zaman zaman yaşayacağınız
hız düşmelerinide göz önüne almak gerekir. Wireless bağlantı hızları daima
ethernet kablo bağlantı hızına göre kayıplara uğrar ama 190Kbps ile 30 kbps
arasındakı fark kadar olmaz, bu fark eğer wireless olarak bir başka
kullanıcı ağınızı kullandığında ortaya çıkar bunuda yine 192.168.1.1 ile
girdiğiniz sayfada modem arayüzünde durum sayfasının DHCP İstemcileri
bölümünde izleyebilirsiniz ki İstanbuldan bir haftalığına gelen komşuma wpa
şifremi mi verip onun da wireless bağlandığı dönemde dovnload hızım 104 kbps
saniyeden 35 kbps saniyeye düştüğünü gözlemlemiştim.<kontrol etmenizde fayda
var kanısındayım.İyi günler