[Pardus-kullanicilari] internet Wireless'ta yavaş Ethernette olması gereken seviyede?

Tahsin Kesoglu tahsin.kesoglu at gmail.com
1 Tem 2009 Çar 11:11:18 EEST

banada çok mantık dışı geliyor. ayar değiştiğini düşünmuyorum. böyle olması
çok saçma geliyor  modem uzakta olsa tamam diyeceğim belki zayıf çekebilir
ama yan yanalar..Ethernet bağlantısını tv için kullanıyorum. kullanmasam
bilgisayara bağlayacağım ama tv de kullanıyorum.. hiç alakası yok ama
pardusu tekrar kurmayı denemeyi düşünüyorum.. yada wireless bağlantısı için
ek bir paket falan mı var acaba.. şaşırdım iyice.