[Pardus-kullanicilari] internet Wireless'ta yavaş Ethernette olması gereken seviyede?

Tahsin Kesoglu tahsin.kesoglu at gmail.com
1 Tem 2009 Çar 09:46:26 EEST

Arkadaşlar merhaba. 2haftadır pardus'un 2008.2 sürümünü kullanıyorum.
başlarda sorun yoktu...
2mb internet kullanıyorum. ilk başta hız wirelesstada ethernetten
bağladıgımda da aynıydı ama şimdi %75 kadar yavaşlama yaşıyorum.Yani
wirelessta çok yavaş internete girip download ediyorum.Laptop oldugu içinde
wireless kullanma özgürünü yaşamak istiyorum pardusda. neden olabilir. bir
kaç pardus kullanıcı forumuna açtım ama yanıt bulamadım. yardım ederseniz
sevinirim.