[Pardus-kullanicilari] BİLGİSAYARIMIN İŞLEMCİSİNİ DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM

ramazan rkarakas43 at gmail.com
1 Tem 2009 Çar 01:02:35 EEST

 Arkadaşlar bilgisayarım özellikleri
ANAKART:   ASUS - A8N5X
İŞLEMCİ:     AMD Athlon(tm) 64 Processor 3200+
SES:           REALTEK ALC850 7+1
RAM:          512+512 MB
EKRAN KARTI: ATI RV505 CE [Radeon X1550 64-bit] [1002:715F]

Anakartın özellikleri
http://www.gigatek.com.tr/urun.php?id=1677

BENİM YAPMAK İSTEDİĞİM AYNI ANAKARTIM ÜZERİNDE ATHLON X2 İŞLEMCİ KULLANMAK
SİZCE BU ANAKARTIM DESTEKLER Mİ?

AYRICA ISHW DONANIM LİSTELEYİCİDE CPU 2 TANE GÖZÜKÜYOR FAKAT BİRİNCİDE AMD
Athlon(tm) 64 Processor 3200+ TAKILI İKİNCİSİ BOŞ GÖRÜLÜYOR BU İKİNCİSİNE
AYNI İŞLEMCİDEN TAKILABİLİYOR MU? TAKILSA BİLE HIZINDA BİRŞEY FARK EDERMİ?
SİZ NE ÖNERİRSİNİZ?
YARDIMCI OLAN ARKADAŞLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.