[Pardus-kullanicilari] NFS bağlanma sorunu

Taner Taş taner at pardus.org.tr
27 Oca 2009 Sal 14:58:56 EET

On Tuesday 27 January 2009 14:44:12 Onur Canci wrote:
> rpcinfo -u 10.0.0.2 nfs komutunu çalıştırdığım zaman sunucunu versiyon
> 4,3,2 desteklediği bilgisini görebiliyorum.
>
> Aynı zamanda local makinemde 4,3,2 destekliyor. Ancak bağlanmayı denediğim
> zaman bağlantı zaman aşımına uğruyor bu seferde.
>
> Bağlanırken versiyon belirtsem bile yine de zaman aşımına uğruyorum.
> iptables'ı kapattım acaba sorun firewall dan mı dır diye ama yinede sorun
> değişmedi.
>
> Başka herhangi bir tavsiyeniz var mıdır?

Pardus kurulumu, sorunsuz çalıştığını söylediğiniz Fedora ile aynı IP'ye mi
sahip? Sunucunuzun /etc/exports dosyasında IP kısıtlaması ile ilgili bir
değer olup olmadığını kontrol edebilirsiniz. /etc/hosts.allow
ve /etc/hosts.deny dosyalarında portmap için bir kısıtlama oluo olmadığını
kontrol edebilirsiniz. Bağlanmaması için herhangi bir sebep yok.

Sunucu ve istemcinin her iki tarafında firewall kapalı iken deneme yaptınız
mı?

--
Taner Taş