[Pardus-kullanicilari] NFS baðlanma sorunu

Onur Canci onur.canci at gmail.com
27 Oca 2009 Sal 14:44:12 EET

rpcinfo -u 10.0.0.2 nfs komutunu çalıştırdığım zaman sunucunu versiyon 4,3,2
desteklediği bilgisini görebiliyorum.

Aynı zamanda local makinemde 4,3,2 destekliyor. Ancak bağlanmayı denediğim
zaman bağlantı zaman aşımına uğruyor bu seferde.

Bağlanırken versiyon belirtsem bile yine de zaman aşımına uğruyorum.
iptables'ı kapattım acaba sorun firewall dan mı dır diye ama yinede sorun
deÄŸiÅŸmedi.

Başka herhangi bir tavsiyeniz var mıdır?