[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008.2 RC2 mumcu sürümü duyuruldu.

Kılıç Köken kilickoken at gmail.com
27 Oca 2009 Sal 12:17:45 EET

Konunun siyasete dokunan tarafında değilim. Ama birşeyi düzeltmem gerekli.

Türk sözcüğünü kullanmaktan kaçınmıyorum. Ama Türk sözcüğü "Yakutlar"ı da
kapsıyor. Oysa Türkiyeli sözcüğü "Hırantlar"ı da kapsıyor.

Ben sözcükleri kullanırken, anlamlı olmalarını gözetiyorum. Siyasal değil.

Diğer taraftan Emre Kocaoğlu üstadın dediği de doğru.

Bu isim konusu korkarım çok nazik bir konu. Siyasi hoşgörümüz tam
> olgunlaşmadığı için her konuda kelimeleri kavga ettirmeye çok hazırız.

Türkiyenin siyaset konusunda yakın gelecekte olgunlaşabilmesi olası
görünmüyor. O nedenle, kişi adları yerine -eğer bir takma ad verilecekse-
Türkçe çiçek-böcek adları verilebilir.

Emre Erenoğlu üstad şu listenin bir numaralı değeri. O nedenle kırmak
istemem. Ama şu sözüne katılmadığımı da belirtmek istiyorum:

"eğer verilen isim hoşunuza gitmiyorsa Pardus dağitımını kopyalayıp,
istediğiniz ismi verip yeni bir dağıtım olarak da yayınlayabilirsiniz"

Ben Pardusu "Türkiyenin işletim sistemi" olarak görmek istediğimden ve
benimsediğimden dolayı, yapıcı bir öneride bulunmak istiyorum. Yapılan öneri
gözardı edilebilir. Ama "beğenmiyorsan kendin yap" yanıtının doğru
olmadığını düşünüyorum.