[Pardus-kullanicilari] kdebase çöktü

seval unver svlunver at gmail.com
26 Oca 2009 Pzt 00:22:54 EET

Merhaba,
Gün geçmiyor ki bir sorunla karşılaşmıyım:( Pardusta konsola sadece pisi it
lshw yazdım, sonra bana bagımlılıklar var hepsi yüklensin mi dedi. Ben de
evet dedim. Birden kendi kendine bütün depomu güncellemeye başladı. Ne
olduğunu anlayamadım. Aradan yarım saat geçti baktım hala devam ediyor. Ama
ben güncelleme yapmak istemiyordum! Zaten daha önce yapmıştım va başıma
olmadık kazalar gelmişti. Ya daha bi hafta olmadı pardusa format atalı!
Güncellemeyi yarıda kesmek istedim ve konsoldayken ctrl+c yaptım. Malesef
tam da kdebase yapılandırılırken kesmişim:S

Verilerimi yedek aldım ve bilgisayarı kapatıp açtım. Açınca konsol ekranına
düştü ve kendi hesabımı açamıyor. Diğer kullanıcı hesabımla açılıyor ama
konsolda. Hem de root olamıyor, çünkü bu kullanıcıya yönetici hakları
vermemiştim. Şimdi ne yapacağım. Herşey başa dönmesin lütfen. Pardus eskisi
gibi açılsın nolur ya:S

SEVAL ÜNVER