[Pardus-kullanicilari] Kde4'te ve Amarok açılmıyor.

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
25 Oca 2009 Paz 01:22:46 EET

On Sun, 25 Jan 2009 00:04:37 +0100
Emre Erenoglu <erenoglu at gmail.com> wrote:

> Cok ilginc, yil oldu bu sekilde kullaniyorum hicbir sorunla
> karsilasmadim, tek sorun, normal depo siralamada test deposunun
> ustunde olursa olusuyordu. Nedense  hicbir yerde de test deposunun
> normal depo ile ayni anda kullanilmamasi gerektigini okumadim. Test
> deposu ustte ve istenen paket ordaysa ordan kurulur, istenen paket
> test'te yoksa normal depodan kurulur diye algilamisim bisekilde.

 Kararlı depoda olup da test deposunda olmayan paket benim bildiğim hiç
olmadı. Bunun olması da pek mümkün değil zaten, obsolete indeksi her
iki depo için de aynı oluyor şu anda.

> Bu arada paketleri hep komut satirindan kurmamin da bu sorun yasamama
> durumunda etkisi olabilir. Paket test'te bulunup kuruluyordu hep.
>
> Neyse, madem tum paketler hem test hem de normal depoda var, normal
> depoyu devreden cikartabilirim (ne yaptigimi biliyorum). Zarar
> olusmadan yanlistan donmek lazim :)

 Galiba şans işi bu, 2 gün önce aynı şekilde dügün çalıştığını
zannettiğimiz bir sistemde fark ettik. Depoların hepsini çıkarıp önce
test deposu sonra contrib deposunu ekledik, bir anda 100 küsur
güncelleme çıkıverdi :)