[Pardus-kullanicilari] Kde4'te ve Amarok açýlmýyor.

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
25 Oca 2009 Paz 01:04:37 EET

2009/1/24 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  ne yaptığınızı biliyorsanız da aynı anda hem kararlı depoyu hem test
> deposunu eklemek doğru değil. Pisi de overlay depo desteği olmadığı
> için her şey birbirine girebilir, hatta daha 2 gün önce böyle
> ayarlanmış bir bilgisayarda doğru düzgün güncelleme yapılmadığını
> gördük.

Cok ilginc, yil oldu bu sekilde kullaniyorum hicbir sorunla karsilasmadim,
tek sorun, normal depo siralamada test deposunun ustunde olursa olusuyordu.
Nedense  hicbir yerde de test deposunun normal depo ile ayni anda
kullanilmamasi gerektigini okumadim. Test deposu ustte ve istenen paket
ordaysa ordan kurulur, istenen paket test'te yoksa normal depodan kurulur
diye algilamisim bisekilde. Bu arada paketleri hep komut satirindan kurmamin
da bu sorun yasamama durumunda etkisi olabilir. Paket test'te bulunup
kuruluyordu hep.

Neyse, madem tum paketler hem test hem de normal depoda var, normal depoyu
devreden cikartabilirim (ne yaptigimi biliyorum). Zarar olusmadan yanlistan
donmek lazim :)

Emre