[Pardus-kullanicilari] KVM bridged network

Cahit Güçlü cahitguclu at gmail.com
23 Oca 2009 Cum 10:18:47 EET

qtemu'yu kdesu ile çalıştırdım. wiki de anlattığınız şekilde bridged network
yapılandırmasını yapmıştım zaten. Qtemu nun ağ ayarları bölümündeki özel ağ
ayarları kısmına "-net nic -net tap" yazarak sanal işletim sistemini
çalıştırdım. Ama benim istediğim br0 yerine eth1 den NAT yaparak internete
bağlandı. Bilgisayarda iki NIC var. eth1 ile adsl üzerinden internete
erişiyorum. eth0 üzerinden de bridge yaparak sanal win xp ile intranetten
domaine dahil olmak istiyorum. Bunu MS VirtualPC ile yapabilmiştim.
Pardus'ta bunu nasıl yapabilirim. Virtualbox ile denediğim de da başarılı
olamamıştım.