[Pardus-kullanicilari] acil !! acrobat writer benzeri programın pisi paketi var mı?

Özgür Kuru ozgurkuru at gmail.com
22 Oca 2009 Per 15:18:06 EET

Ben açıkçası açıp pisi yi contrib ve kararlı depodan arattığımda sonuç
çıkmadığı için pisi paketi yapılmamış sanırım demiştim. Sanırım iş
çalışmaları için, kararlılığı test edilmemiş ve/veya onaylanmamış yani
contrib yada kararlı sürüm depolarına girmemiş bir paketi kullanmak sakıncalı
olarak görmekteyim.

--
Özgür Kuru
www.ozgurkuru.net