[Pardus-kullanicilari] acil !! acrobat writer benzeri programın pisi paketi var mı?

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
22 Oca 2009 Per 15:02:56 EET

22 Ocak 2009 Perşembe 11:40 tarihinde Özgür KURU <ozgurkuru at gmail.com>yazdı:

> aslında openoffice 3 teki plugini pardus ta çalıştırabiliyorsunuz bir zaman
> denemiştim. onun dışın pdfedit var fakat sanırım pisi paketi yapılmamış :)
> http://sourceforge.net/projects/pdfedit

bu programın paketi var [1] hatta ben biraz oynayıp yeni versiyonunu da
arttırmıştım, gayet güzel çalışıyor.

ama bana pek kullanışlı gelmedi. xpde oo3 ve pdfedit plugin ile
yapılanlardan çok daha karışık. siz paketi
derleyip deneyebilir, sorunları ile ilgili paketçisiyle iletişime
geçebilirsiniz. sonuçta paket oyun alanında
çalışma garantisi yok.

siz sadece pdf belgelerden bazı kısımları kesip ofis belgelerine yapıştırmak
istiyorsanız yukarıda yazdıklarımı
dikkate almayıp Doruk'un dediği şekilde davranın...

[1]
http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/mnurolcay/applications/editors/pdfedit/