[Pardus-kullanicilari] MP3 indirme programı var mı?

Kılıç Köken kilickoken at gmail.com
22 Oca 2009 Per 13:33:14 EET

bence uyarıya bile gerek yok.

herkes, hangi programı ne için kullanacağını oldukça iyi biliyordur zaten.

bilmeyen varsa, araştırıp gerekli bilgiye ulaşabilir.

hele bu listenin ahlak polisine ihtiyacı olduğunu hiç sanmıyorum. polisliğe
meraklı arkadaş varsa emniyete başvurabilir.

burada insanlar teknik yardım alabilmek için soruyorlar sorularını.

herkes kendini bir düzeltsin önce, başkasını değil.