[Pardus-kullanicilari] MP3 indirme programı var mı?

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
22 Oca 2009 Per 01:23:58 EET

gnutella içinde gtk-gnutella paketini kast etmiştim ama yazarken aklıma
gnutella olarak kalmış :)
ayrıca selim beye de katılıyorum. sonuçta lisans önemli. eğer lisansa aykırı
bir durum oluyor diye buraya insanlar program sorusu sormayacak diye bir şey
söz konusu değil. insanlar sorar bizlerde (cevap verenler) lisans konusunda
uyarımızı yaparak bilgilerimizi paylaşırız. yoksa korsan oluyor diye hadi
cdwriterları kaldıralım, paket depolarından p2p paketlerini kaldıralım gibi
abes bir tablo ortaya çıkar :). sonuçta insanların kullandıkları programları
hangi amaçla kullanacağı kullananla ilgilidir. bizler uyarımızı yaparak
gerekli bilgilendirmelerle yanıt vermeliyiz diye düşünüyorum. yoksa işin şu
yönüde var burada wine ilede soru sorulmasın, bir exe tabanlı oyunu oynamak
isteyen kaç insan acaba orjinal alıyordur merak konusu. yani işin bu yönüne
bakacak olursak çıkamayız :).

21 Ocak 2009 Çarşamba 19:38 tarihinde mehmet gürol çay <gulizgurol at gmail.com