[Pardus-kullanicilari] Açýlma Sorunu

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
22 Oca 2009 Per 01:11:35 EET

Merhaba,

2009/1/21 Abdullah Karacabey <siyahsuskunluk at gmail.com>

> Arkadaşlar, Pardus'u devamlı güncel tutmaya çalışan bir insanım ve şimdiye
> kadar hiçbir sorun ile karşılaşmadım. Ancak iki-üç gündür windows'tan
> Pardus'a geçiş yaptığım zaman Pardus kernel sorunu ile karşılaşıyor. Daha
> parola felan vermeden siyah ekrana düşüyor ve karmakarışık bir halde
> kalıyor. Son satırında ise kernel panic ikazı veriyor. Bilgisayarı kapatıp
> açtığımda ise hiçbir sorun olmadan açılıyor. Sizce neden olmuş olabilir. Bir
> şey daha eklemek istiyorum bu hata ilk defa güncelleme sırasında elektrik
> fişini arkdaşımın çekmesinden sonra ki açılışta olmuştu. Sonradan
> [...]

Acaba bu sorun makine sifirdan acildiginda da oluyor mu? Eger olmuyorsa
Windows biyerlere biseyler yapiyor o da Pardus' bozuyor gibi. Kernel Panic
normal bir sey degildir hicbir zaman olmamasi gerekir. Bunun icin bir hata
raporu da girilebilir veya bir sonraki kernel guncellemesi ile geciyor mu
diye kontrol edilebililr.

Emre