[Pardus-kullanicilari] Açýlma Sorunu

Abdullah Karacabey siyahsuskunluk at gmail.com
21 Oca 2009 Çar 22:43:29 EET

Arkadaşlar, Pardus'u devamlı güncel tutmaya çalışan bir insanım ve şimdiye
kadar hiçbir sorun ile karşılaşmadım. Ancak iki-üç gündür windows'tan
Pardus'a geçiş yaptığım zaman Pardus kernel sorunu ile karşılaşıyor. Daha
parola felan vermeden siyah ekrana düşüyor ve karmakarışık bir halde
kalıyor. Son satırında ise kernel panic ikazı veriyor. Bilgisayarı kapatıp
açtığımda ise hiçbir sorun olmadan açılıyor. Sizce neden olmuş olabilir. Bir
şey daha eklemek istiyorum bu hata ilk defa güncelleme sırasında elektrik
fişini arkdaşımın çekmesinden sonra ki açılışta olmuştu. Sonradan
güncellemeleri yaptım ama dediğim gibi şimdi Windows'tan sonraki ilk
açılışta yapıyor.

Saygılarımla

Abdullah Karacabey