[Pardus-kullanicilari] nerolinux

osmank3 at gmail.com osmank3 at gmail.com
20 Oca 2009 Sal 21:42:33 EET

CD üzerinde ise windowstan alıştığınız gibi dat dosyasını kopyalamaya
kalkarsanız kopyalanmadığını görürsünüz. Bu yüzden k3b ile vidyoyu
ayırmanız gerekir. Peki bunu nasıl yapacağım? Hemen anlatayım
K3B'yi açıyoruz
araçlar > vidyo cd'yi aktar diyerek vidyo aktarmayı açıyoruz
gelen pancereden "video parçalarını göster" diyoruz
"optik diskten aktarmayı başlat" diyoruz
gelen pancerden gerekli ayarları yapıp "optik diskten aktarmayı
başlat" diyoruz ve bekliyoruz

Yok CD üzerinde değil ben önceden windowstayken kopyalamıştım
diyorsanız dosyayı yeniden adlandır dedikten sonra dosyanın uzantısını
.mpeg ya da .mpg olarak değiştiriyoruz. Böyle yaptığınızda çalışmazsa
açın windowsunuzu ordan vidyonuzu tekrar kodlayın

Kolay gelsin Bu kadar basit

20.01.2009 tarihinde CoskunAKTAS at iaosb.com.tr <CoskunAKTAS at iaosb.com.tr> yazmış:

BayOK