[Pardus-kullanicilari] nerolinux

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
20 Oca 2009 Sal 21:35:40 EET

evet video dosyası. Orjinal bir film cdsi. Kaffein ve VLC dosyayı
oynatmıyor. Fakat windows media player oynatıyor.

"Emre Erenoglu" <erenoglu at gmail.com>
Sent by: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr
20.01.2009 18:24
Please respond to
pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
cc

Subject
Re: [Pardus-kullanicilari] nerolinux

2009/1/20 <CoskunAKTAS at iaosb.com.tr>

Ben de kullanmak istemiyorum. Fakat dat uzantılı cdleri kopyala dediğimde
kopyalamıyor.

İçindeki içeriğe bakmadan cd den cd ye kopyala dediğimde kopyalama
işlemini k3b yapsa hiçbir sorun olmayacak.

DAT uzantili dediginiz cogu zaman bir "video" dosyasidir yani .mpg 'ye
rename etseniz sonra normal bir D'ye yazabilir  veya VideoCD
yaratabilirsiniz.

Isterseniz bir VLC veya Kaffein ile acmayi deneyin eger acilirsa video
dosyasidir.

O olmadi bi de .dat olan ismini .iso olarak degistirip deneyebillrsiniz.

Pardus-kullanicilari e-posta listesi
Listeden çıkmak için
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/pardus-kullanicilari adresini
kullanın.