[Pardus-kullanicilari] netbeans-mysql sorunu

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
16 Oca 2009 Cum 19:37:54 EET

Merhabalar
netbeans ile java desktop application projesi yaratıp mysql veritabanına
bağlanmaya çalışıyorum fakat "Cannot establish a connection..." hatası
alıyorum. postgresql ile denemelerim başarılı sonuç veriyor. buraya sormamın
nedeni şu netbeans mysql'e bağlantı hatası veriyor yani bağlanamıyorum ama
php ile gayet güzel bir şekilde bağlanıyorum birde
netstat çıktısında internet bağlantıları arasında postgresql bağlantılarını
görebiliyorum fakat mysql dair bir bağlantı mevcut değil acaba dedim
sistemle ilgili bir sorun olabilir mi? bir fikri olan varmı
--
Özgür Kuru
www.ozgurkuru.net