[Pardus-kullanicilari] pardus 2008.2 ve KDE4.2 service komut hatası

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
16 Oca 2009 Cum 18:50:34 EET

diğerlerini denememiştim. hemen diğer bir kaç sunucuyu da durdurup
çalıştırdım diğerleri çalışıyor bir problem yok... kafa durdu kusura
bakmayın apache aklıma bile gelmedi.

dün UrbanTerror oynarken sistem aniden kilitlendi, hdd lambası sürekli
olarak yanıyordu. birden reset attı sisteme. ve açıldığında GRUB 17 hatası
verdi. Grub kurmayı denedim bu sefer de GRUB 15 verdi. çalışan cd yardımı
ile gparteddan disklere baktım PARDUS_ROOT bölümüm tamamen uçmuş. neyse
sonra fschk ile falan verilerimi geri aldım.

dün akşam ve bugün kurulumla geçtiği için şu anda sağlıklı karar veremiyorum
:D

yardım için sağolun. ben şimdi bi reinstall edeyim. düzelir herşey umarım...
config'de hata yapmışımdır kesin :)