[Pardus-kullanicilari] Çalışan cd yerine kurtarma cd si??

Doğan Yıldız dergiyorumcu at gmail.com
16 Oca 2009 Cum 11:20:17 EET

Merhaba,

    Özgürlük için forumlarında yeni fikirlerde Çalışan cd üzerinden
kurulum yapılması gerekliği vurgulanmış bu yazıları okurken diğer
taraftan kurulan bir cd ile pardus kurmus ve sistemi yaralanmış bir
kullanıcının çalışan cd oldugunda yapabileceği bir takım  müdahaleler
söz konusu ancak kurulan bir cd imajı indirildikten sonra aynı
boyutlarda bir çalışan cd de indirmek pek cazip gelmemekte

    Geliştirici ya da tecrübeli arkadaşlar bir yorum yapabilirlerse KDe
ya grafik ortami şart olmaksizin  basit bir yapida usb ,cd ya da artık
kullanılıyorsa disket sürücü ile sistemi kurtarmak adına bir konsol ve
gerekli komutlar programları barındıran küçük bir dağıtım nasıl olur:?
atarak örnek veriyorum. 10-20 Mb vb.. civarlarında elimizin altında hdd
üzerinden sistem çalışmadığı durumlarda sistemi ayağa kaldıracak kadar
işlem yeteneğine sahip bir küçük PARDUS'cuk olsa bunun içinde güzel bir
man olsa içinde ....

    gibi istek ve içeriğin genişletilebileceği bir fikir yumağı dolandı
aklıma ne dersiniz bu işe

Herkese saygılar Allah kolaylık versin...

--
Odf Dosyalarını açamıyorsan Microsoft'a söyle.
Bu Microsoft Ofis programının bir eksikliğidir.