[Pardus-kullanicilari] squid access.log hakkında

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
16 Oca 2009 Cum 10:56:46 EET

squid.conf dosyasında log kayıtlarının içeriğini belirleyebileceğiniz çok
ayrıntılı bir ayar var, uzun da bir açıklaması vardı diye hatırlıyorum, ona
bir bakın, ama bu açıklamalar squid.conf'un kaynak dosyalarında bulunuyor,
sizin kullandığınız conf'da olmayabilir belki, sitesinden kaynağı indirip
oradaki conf dosyasına bakabilirsiniz.