[Pardus-kullanicilari] "Yeniden Başlat" GRUB'a dönmüyor

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
9 Oca 2009 Cum 11:21:10 EET

 belirttiğiniz gibi normalden uzun süren bir bios kontrolü mevcutmuş bence
sorun harddisk'inizde olabilir. harddiskinizi okumakta/algılamakta zorluk
çekebiliyor ve/veya bir şeyler hardidiskinizin okunmasında sıkıntı
çıkartıyor olabilir.  diskinizi okuyamayınca ve/veya algılayamayınca böyle
bir hata veriyordur muhtemelen. ben eskiden bu hatayı alınca diskimi söküp
tekrar takıyordum düzeliyordu:) ama hata harddiskinize erişimle ilgili bir
hata