[Pardus-kullanicilari] ALSA

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
8 Oca 2009 Per 23:48:26 EET

2009/1/8 gmail <okanogretmen at gmail.com>

> Diğer işletim sisteminde ses düzgün çıkıyor. Güncellemeye kadar
> Pardus'da da ses düzgün çıkıyordu. Ancak şu ALSA güncellemesinden sonra
> seste bir problem doğdu ve onu düzeltemedim. Kernelde bir problem
> olabileceği bir kaç yabancı sitede söyleniyor. Hatta bu tip ses
> kartlarında Intel Corporation 82801G (ICH7 Family) High Definition Audio
> Controller (rev 02) ) ALSA güncellemesinden sonra ses problemi
> yaşayanlar da olmuş. Yaptıkları işlem ALSA yı silip başka şeyler
> yüklemek onu da denedim sonuç değişmedi.

Dogrusu bir sey diyemiyorum. hersey duzgun gorunuyor sisteminizde, belki de
modul yuklenirken bir parametre eklemek falan gerekiyordur.  Bir deneyelim,

/etc/modprobe.d/

dizini icine, snd-hda-intel diye bir dosya yaratin, yarattiginiz dosyanin
icine ise tek satir halinde:

options snd-hda-intel enable=1 index=0 model=basic

yazin tekrar baslatin bakalim ne olacak....

--
Emre