[Pardus-kullanicilari] ALSA

gmail okanogretmen at gmail.com
8 Oca 2009 Per 22:42:34 EET

Diğer işletim sisteminde ses düzgün çıkıyor. Güncellemeye kadar
Pardus'da da ses düzgün çıkıyordu. Ancak şu ALSA güncellemesinden sonra
seste bir problem doğdu ve onu düzeltemedim. Kernelde bir problem
olabileceği bir kaç yabancı sitede söyleniyor. Hatta bu tip ses
kartlarında Intel Corporation 82801G (ICH7 Family) High Definition Audio
Controller (rev 02) ) ALSA güncellemesinden sonra ses problemi
yaşayanlar da olmuş. Yaptıkları işlem ALSA yı silip başka şeyler
yüklemek onu da denedim sonuç değişmedi.