[Pardus-kullanicilari] /dev içeriði dolduruluyor

Erdem Uysal uysalerdem at gmail.com
7 Oca 2009 Çar 22:26:31 EET

Serbulent Bey,
ptsp paketleri sistemimde yüklü değil.

Ali Bey,
Log dosyalarını kopyaladım ve sıkıştırdım. Bu sırada auth.log, comar.log ve
audit.log dosyalarında "Couldn't read" hatası verdi. Root olarak, yaptım bu
işlemleri, hatanın sebebini bilmiyorum. Log dosyalarına "
http://uysalerdem.googlepages.com/log.tar.gz" adresinden ulaÅŸabilirsiniz.

Çekirdek yüklenirken, laptop üstündeki entegre web kameram yokmuş gibi
davranmasını istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?

Saygılar ve sevgiler,