[Pardus-kullanicilari] /dev içeriði dolduruluyor

Erdem Uysal uysalerdem at gmail.com
7 Oca 2009 Çar 13:10:41 EET

Merhaba arkadaÅŸlar,
Pardus Hyaena Hyaena yüklü Acer TravelMate 3275 laptop bilgisayarımda açılış
sırasında gözle görülür bir yavaşlama oldu. Yavaşlama olduğu sırada konsolu
açtığımda "/dev içeriği dolduruluyor." mesajının ekranda kaldığını
farkettim. Hata ve forum listelerini araştırınca bu kısımda Pardus'un
donanım sürücülerini yüklediğini öğrendim. (Lütfen yanlışım var ise
düzeltin). Benim asıl öğrenmek istediğim bu /dev doldurulması aşamasında
sorun çıkaran donanımı nasıl öğrenirim. Laptop üzerinde gelen ve çok kolay
bozulan, web kamerasından şüphelenmekteyim.
Saygılarımla,
--
Erdem UYSAL
---