[Pardus-kullanicilari] windows bölümü görünmmüyor

alibal alibalamca at gmail.com
5 Oca 2009 Pzt 10:45:59 EET

arkadaşlar teşekkür ediyorum tavsiyelerinize
winXP cdsi ile sisteme mudahale etmek icin cd yi taktım ama maalesef
fixmbr komutunu uygulayabilecek yere kadar gelemedim bana sunduğu tek
seçenek format veya c nin ustune kurmak  grub da artık gelmez olunca
servise gitmesini önerdim çünkü benden daha iyi yeniden kurmak ve
program yapmak işini halledebilecegini düşündüm. ilgilenen herkes için
teşekkürler ilk kez de olsa bir pardus kurma maceram olumsuz ve wine
dönüşle sonuçlandı. kimseyi de zorlayamıyorsunuz. böyle bir durumla da
karşılaşınca ürkmeleri de doğal.
ben kendi adıma bir daha ki pardus yönelmelerini de engellememek adına
kendi istemeyen kimseye pardus illa kuralım dememeye karar verdim :S
herkese güzellikler diliyorum.

03 Ocak 2009 Cumartesi 10:21 tarihinde huseyin bilen