[Pardus-kullanicilari] KAudioCreator ogg kaydý yapamýyor

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
4 Oca 2009 Paz 18:18:58 EET

Merhaba Emre Bey,

2009/1/4 Emre Kocaoglu <emre.kocaoglu at isnet.net.tr>

> Emre Bey ilginize teşekkür ederim. Konsole'de oggenc şu çıktıyı verdi:
>
> oggenc from vorbis-tools 1.2.0
> (c) 2000-2005 Michael Smith <msmith at xiph.org>
> ERROR: No input files specified. Use -h for help.

Guzel, oggenc programiniz var demek. Sorun yok yani. Sorun demek ki bi
yerlerdeki bir ayar dosyasinda. Ondan emin olmak icin bu diger kullaniciyi
yaratin demistim.

Bir de tum bunlardan once, sisteminizin guncel olduguna emin olun lutfen.

> Bir de "yeni kullanızı yaratmak" nedir ve nasıl yapılır bilmiyorum. Ne
> yapmam lazım?

TASMA'dan  kullanici yoneticisine girip, ordan yeni bir kullanici yaratin.
Sonra sisteme bu kullanici ile giris yapip deneyin yapmak istediginizi. Yeni
kullanici oldugu zaman hersey sifir ayarlarda olacagi icin hatasiz calisma
olasiligi yuksek.

ALT+F2 'ye basip gelen kutucuga:  user-manager  yazip enter'a da
basabilirsiniz.

--
Emre