[Pardus-kullanicilari] KAudioCreator ogg kaydı yapamıyor

Emre Kocaoglu emre.kocaoglu at isnet.net.tr
4 Oca 2009 Paz 11:42:09 EET

Emre Bey ilginize teşekkür ederim. Konsole'de oggenc şu çıktıyı verdi:

oggenc from vorbis-tools 1.2.0
(c) 2000-2005 Michael Smith <msmith at xiph.org>
ERROR: No input files specified. Use -h for help.

Ne anlama geliyor bilmiyorum. Ne yapmam lazım?

Bir de "yeni kullanızı yaratmak" nedir ve nasıl yapılır bilmiyorum. Ne
yapmam lazım?

Sevgilerimle. Emre Kocaoğlu