[Pardus-kullanicilari] GRUP çalışmıyor!!!

mehmet gürol çay gulizgurol at gmail.com
3 Oca 2009 Cmt 21:39:50 EET

tamam arkadaşım sağol. sonunda o sayfayı açmayı becerdim tarayıcımda sizin
vermiş olduğunuz GRUB ile ilgili linke tıkladığım zaman boş olarak geliyordu
ama wiki içerisini biraz irdeleyip buldum. şimdi orda anlatılanlardan
birşeyi anlamadım root(hd0 diyor mesela orada benim 2 hardiskim var samsung
birde st... adını tam bilmiyorum ben samsung a kurdum ancak hardisk 1 mi 2
mi onu bilmiyorum onu nasıl öğrenebilirim

03.01.2009 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: