[Pardus-kullanicilari] GRUP çalışmıyor!!!

selim ok selimok at gmail.com
3 Oca 2009 Cmt 21:26:48 EET

03 Ocak 2009 Cumartesi 20:18 tarihinde mehmet gürol çay <
gulizgurol at gmail.com> yazdı:

> sizin vermiş olduğunuz linktede hiçbirşey yazmamaktadır lütfen kendiniz de
> kontrol ettikten sonra bize sununuz kurulumu tekrar yaptım ancak bir işe
> yaramadı

Merhaba,
Verilen bağlantı doğru, fakat sizin tarayıcınız içinde yer alan karakterleri
doğru algılamamış olabilir. Yada siz doğru kopyalamamış olabilirsiniz.
http://tr.pardus-wiki.org/Nas%C4%B1l:Grub%27u_kurtarmak       aslında
http://tr.pardus-wiki.org/Nasıl:Grub'u_kurtarmak  şeklinde yazılıyor. Fakat
her ikisi de aynı şeyi ifade etmeli tarayıcı için.

Not: Ufak bir öneri, lütfen imla kurallarına biraz dikkat edin, en azından
noktalama işaretlerini kullanın ki, yazdıklarınızı okumamız anlamamız çok
daha kolay olsun. :)
Not 2: Bahsettiğimiz uygulamanın ismi Grup değil Grub .

Umarım sorununuzu kısa sürede halledebilirsiniz.

İyi çalışmalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/