[Pardus-kullanicilari] OpenOffice.org 3 için Pisi Paketi

Ali Iþýngör isingor at gmail.com
3 Oca 2009 Cmt 01:10:20 EET

2009/1/3 İsmail Balcıoğlu <ismailparduslist at gmail.com>

> http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/2008-October/044530.html
>

> Yukarıdaki adresten indirmiştim yeni kurdum. Ne kadar verimli olduğunu
> söyleyecek kadar kullanmadım daha. Umarım bir an önce karalı depoya gelir.

OpenOffice.org 3.0'un en kısa zamanda ya da 2008.2 ile gelmesi gerektiği
fikrine ben de katılıyorum. Hemen gerekçelerimi sıralayayım:

   - Mevcut 2.4.1 sürümü, içinde biraz karışık tabloların bulunduğu docx
   dosyaları açamıyor.OpenOffice 3.0'ın daha iyi bir başarıma sahip olduğu,
   OpenOffice sitesinde de söyleniyor.
   - Bu adresteki
<http://extensions.services.openoffice.org/>OpenOffice.org
eklentilerinin büyük bir çoğunluğu, sadece 3.0 sürümüyle
   uyumlu :(.
   - OpenOffice.org 3.0 artık* PDF dosyalarını* (PDF import)
   düzenleyebiliyor.
   - Gelişmiş not özelliği (dergiciler ve gazeteciler için elzem)
   - İyi/kötü bir şekilde, artık çalışan VBA makro desteği (sanırım
   saydıklarım içinde en önemlisi)
   - MediaWiki desteÄŸi bilem var...

Sevgili Gökçen, bu konuda acaba ne düşünür?

Ali